Financial Controller

Solliciteer nu

Financial Controller

Ksyos is op zoek naar een ervaren en breed onderlegde finance professional die onze organisatie op een (financieel) gezonde wijze verder helpt groeien. Jij speelt een belangrijke rol in het waarmaken van deze ambities.

32 - 40 uur · AMSTELVEEN

Wie zijn wij?

Met 4.500 medisch specialisten en paramedici en 7.500 huisartsen is Ksyos de grootste zorginstelling van Nederland. Samen zien we zo’n 1.500 patiënten per dag. Dicht bij huis, zonder wachttijd en voor een eerlijke prijs. Van Cardiologie en Dermatologie tot Oogheelkunde, Slaap en GGZ: Ksyos maakt de zorg slimmer, beter en menselijker.

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor de inrichting en uitvoering van de systemen en processen die beheerd worden door het Financial control team. Je baan is zeer divers; je stelt de jaarrekening op, je bent de teamlead van het Financial control team en zowel intern als extern ben je het aanspreekpunt voor financiële vraagstukken. Ook de volledige zorgadministratie- en facturatie valt onder jouw verantwoordelijkheid. Je vindt het leuk om met de dagelijkse operatie bezig te zijn, maar faciliteert ook de verdere professionalisering van de afdeling. 

In jouw rol als teamlead zorg je samen met je team van vijf Finance medewerkers voor een soepel lopende financiële en administratieve organisatie en je neemt jouw collega’s door middel van coaching mee in de verdere professionalisering. Je rapporteert aan de Finance & Control Manager. 

Een aantal van jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:

  • Periodieke controles ten aanzien van de boekhouding.
  • Liquiditeitsprognose.
  • Het stroomlijnen van de volledige zorgadministratie, waaronder de declaratie en facturatie van medische consulten en behandelingen.
  • Eerste aanspreekpunt accountant.
  • Periodiek rapporteren van financiële gegevens en het aanleveren van de juiste data voor het team Business Control.
  • Verantwoordelijk voor betalingen.
  • Verwerking, voorbereiding en uitvoering van belastingaangiften.
  • Opzetten, implementeren en onderhouden van de interne beheersing.
  • Zorgdragen voor draagvlak en coaching van medewerkers.


Wie ben jij? 

Je krijgt een kick van het behalen van mooie resultaten met het team en krijgt energie van je verantwoordelijkheden. Daarnaast ben je een echte aanpakker, iemand die het team en processen naar het volgende niveau kan tillen. In het ideale geval:

  • Ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar.
  • Heb je minimaal vijf jaar relevante ervaring (ervaring in de zorg is een voordeel).
  • Beschik je over een afgeronde HBO/WO opleiding op financieel/bedrijfseconomisch/accountancy gebied.
  • Heb je een streepje voor als je ervaring hebt met Exact Online en Blue10.
  • Heb je oog voor detail, ben je zelfstandig, grondig en ordelijk.
  • Ben je sociaal en goed in staat om overzicht te houden en de juiste prioriteiten te stellen.


Wat kun je verwachten?

Ksyos is een snelgroeiende, innovatieve organisatie met enthousiaste mensen. We werken samen aan een betere gezondheid en delen ervaring en ambitie in een plezierige en betrokken werkomgeving. Samen functioneren we als team, maar Ksyos erkent ook je unieke bijdrage als individuele medewerker. Naast meer dan 120 enthousiaste collega’s bieden wij jou:

  • Een afwisselende baan en veel (werk)plezier.
  • Een laptop en telefoon naar keuze (Apple/Windows, Iphone/Android).
  • Opleiding en ontwikkeling vanuit onze Ksyos Academy.
  • Minimaal 25 vakantiedagen.
  • Uitzicht op een vast dienstverband.
  • Regelmatig leuke en sportieve activiteiten (nu ook digitaal).
  • Persoonlijk budget voor een fijne (thuis)werkplek.
  • Maandelijkse tegemoetkoming voor thuiswerken.
  • Ondanks het thuiswerken tijd en aandacht voor social meet-ups met collega's.
  • En uiteraard goede arbeidsvoorwaarden (o.a. salaris, pensioenregeling, doorgroeimogelijkheden).
Wij lopen voorop als het gaat om hybride werken. In coronatijd werken wij uiteraard zoveel mogelijk vanuit huis, maar ook als corona voorbij is zal hybride werken bij ons de standaard zijn. Je werkt dus niet dagelijks van negen tot vijf op een kantoor. Wij streven ernaar om de inwerkperiode wel gedeeltelijk fysiek te laten plaatsvinden. Hierbij houden wij uiteraard rekening met de maatregelen van het kabinet.


Meer weten?

Voor vragen kan je contact opnemen via hr@ksyos.nl of 020-60000 60.


Geïnteresseerd in deze vacature?


Solliciteer direct via onderstaande button