Medewerker Servicedesk

Solliciteer nu

Medewerker Servicedesk

Als Medewerker Servicedesk help jij dagelijks zorg-professionals en patiënten die ondersteuning nodig hebben. Jij vertegenwoordigt Ksyos als eerstelijns contactpersoon en draagt samen met je collega's bij aan de kwaliteitsbeleving van al onze diensten. Jij haalt energie uit het beantwoorden van vragen en biedt graag een luisterend oor voor je klanten. 

Solliciteer direct als Medewerker Servicedesk bij Ksyos in Amsterdam!


Samen houden wij gezondheid toegankelijk voor iedereen. 

Full-time / Part-time · Hybride (thuis en kantoor)





Jij werkt

Als Medewerker Servicedesk heb jij het eerste contact met onze klanten die verschillende vraagstukken hebben. Dit eerste contact speelt een belangrijke rol in de klanttevredenheid wat uiteindelijk zorgt dat onze zorgverleners continu gebruik kunnen maken van onze diensten. Jouw prioriteit is het tijdig, efficiënt en effectief ondersteunen van onze klanten.

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Het digitaal registreren en oplossen van algemene hulpvragen die binnenkomen via telefoon & mail;
  • Het doorzetten van complexe vraagstukken aan gespecialiseerde collega's (tweedelijns support);
  • Het verbinden van klanten met Ksyos door (naast het correct en compleet afhandelen van hun verzoek) het tonen van empathie en het bieden van een luisterend oor;
  • Aannemen, verwerken en versturen van post(pakketten). 

Wil jij weten waar jij aan bijdraagt als Medewerker Servicedesk? Bekijk hieronder de video van het Ksyos Dermatologie thuisconsult. 

Jouw team

Jij werkt als Medewerker Servicedesk in een groot team: Customer Happiness. We werken hard en blijven onszelf continu verbeteren, maar vinden het ook belangrijk om veel plezier te hebben bij Ksyos! Daarom komen wij graag regelmatig met elkaar samen op kantoor,  maar de mogelijkheid om thuis te werken bestaat ook. Na een goede inwerkperiode kan jij dit afstemmen met jouw Teamlead.

Het team van circa 20 enthousiaste collega's bestaat uit:

  • Service medewerkers;
  • Supportmedewerkers;
  • Implementatiespecialisten;
  • En natuurlijk jullie Teamlead Customer Happiness.

De foto's hieronder geven een impressie van ons kantoor in Amsterdam en onze collega's bij Customer Happiness. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Jij bent

Door jou voelen onze klanten zich gehoord en zijn zij enthousiast over Ksyos. Jij zorgt ervoor dat iedere klant ophangt met een lach. Jouw missie is het optimaliseren van de klanttevredenheid. 

Als Medewerker Servicedesk ben jij hierdoor:

  • Gastvrij en werk je graag oplossingsgericht;
  • Communicatief en administratief sterk;
  • Zowel zelfstandig als in teamverband een toegewijde collega;
  • Stressbestendig en nauwkeurig in jouw werkzaamheden.
  • Iemand met affiniteit voor de zorg. Je leert graag alles over onze medische vakgebieden en vraagt door waar nodig, zodat je met deze basiskennis onze klanten goed kunt ondersteunen.

Daarnaast is leergierigheid gewenst, want in onze branche is verandering het enige constante.

Jij krijgt

Ksyos is een dynamische, groeiende organisatie die zich richt op het innoveren & verbeteren van de zorg. Dankzij onze diensten krijgen patiënten de aandacht en zorg die zij nodig hebben. En jij krijgt een hoop voldoening uit jouw werk. 

Jij krijgt voor jouw inzet als Medewerker Servicedesk bij Ksyos:

  1. Een salaris tussen € 2.400 en € 2.900 bruto per maand, afhankelijk van jouw ervaring;
  2. Een fulltime of parttime dienstverband van 40, 36, 32 of 24 uur per week;
  3. 25 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband, met de optie om extra dagen erbij te kopen;
  4. 8% vakantiegeld wat jaarlijks wordt uitbetaald in mei;
  5. De vrijheid om zelf te kiezen voor een arbeidsovereenkomst met een duur van 7 of 12 maanden;
  6. Pensioenopbouw via Allianz Pensioenkluis waarbij 50% van de premie door Ksyos wordt betaald;
  7. Leuk, uitdagend werk met eigen verantwoordelijkheden;
  8. Een hybride werkomgeving, waarbij je werken op kantoor combineert met thuiswerken in overleg met de Teamlead Customer Happiness;
  9. Een maandelijkse internet-vergoeding ter waarde van € 30,-;
  10. Een budget van € 500,- voor het arbo-verantwoord inrichten van jouw eigen thuiswerkplek;
  11. Een laptop (Windows of Apple) en een telefoon (Apple);
  12. Een persoonlijk opleidingsbudget ter waarde van € 750,- per jaar (tevens ook voor jouw teamleden);
  13. Onbeperkte toegang tot onze Ksyos Academy zodat jij jezelf verder kan ontwikkelen;
  14. Veel ontwikkel- en groeimogelijkheden binnen Ksyos;
  15. Een reiskostenvergoeding vanaf 15 km woon-werkverkeer;
  16. De mogelijkheid gebruik te maken van het Ksyos Fietsplan ter waarde van maximaal € 300,-;
  17. Toegewijde, enthousiaste en vooral leuke collega's door de hele organisatie die altijd bereid zijn om je te helpen;
  18. Deelname aan gezellige teamuitjes, borrels en Ksyos events!

Solliciteer

Ben jij enthousiast over deze rol en wil jij in een heel gezellig team werken binnen een prachtig bedrijf? Overtuig ons met jouw cv en motivatiebrief waarom deze veelzijdige functie jouw nieuwe baan is! 

Solliciteer als Medewerker Servicedesk en vertel ons meer tijdens: 

  1. Een telefonische intake van 5 à 10 minuten met één van de Recruiters;
  2. Een digitaal 1e gesprek met de Recruiter en de Coördinator Servicedesk;
  3. Een 2e gesprek bij ons op kantoor met de Teamlead en de andere Coördinator Servicedesk.

Als laatst stem jij met jouw Teamlead jouw startdatum af! Zien wij je snel?

Heb jij nog vragen? Neem gerust contact met ons via werkenbij@ksyos.nl of 020 600 0060.