Service & Support medewerker

Solliciteer nu

Service & Support medewerker

Wil je samenwerken aan de gezondheid van iedereen? Bij een innovatieve en snelgroeiende organisatie? Dan zoeken wij jou!

FULL-TIME · AMSTELVEEN

Wat ga je doen?

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor al onze zorgverleners, patiënten en klanten. Samen met je team zorg je voor een tijdige en zorgvuldige afhandeling van allerhande vragen via de telefoon en e-mail. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende systemen en handelt met gemak eerstelijns vragen af over ons eigen zorg-platform. Indien nodig kijk je op afstand mee op de computer van onze zorgverleners om hen verder te helpen. Je bent sociaal en communiceert makkelijk met een huisarts, medisch specialist, assistente, patiënt of ICT-specialist. Je vraagt goed door en weet zo de snelste weg te vinden naar de juiste oplossing.

Verder denk en werk je mee aan de professionalisering, o.a. door onze eigen kennisbank over verschillende diensten uit te breiden. Uiteraard werk je samen met al je collega’s van de teams Change, Design, Technology en Services. Samen zorgen we ervoor dat de gezondheid voor iedereen bereikbaar en betaalbaar blijft via Ksyos.

Wie ben jij?

Goede service staat bij jou op nummer 1. In drukke tijden hou jij je hoofd koel en blijf je denken in oplossingen. Je hebt affiniteit met zorg & innovatie en leert snel meer over onze (nieuwe) diensten.

In het ideale geval:

  • ben je nauwkeurig, oplossingsgericht, zelfstandig en flexibel
  • schroom je niet om met verschillende systemen te werken
  • heb je minimaal een afgeronde MBO-opleiding (bijvoorbeeld in zorg, of communicatie)
  • heb je goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • woon je in de omgeving van Amstelveen

Wij bieden jou:

Ksyos is een snelgroeiende, innovatieve organisatie met enthousiaste en jonge mensen. We werken samen aan een betere gezondheid en delen ambitie en ervaring in een plezierige en betrokken werkomgeving. Uiteraard werk je samen met je collega’s van de andere teams.

Wij bieden je:

  • Een uitdagende baan voor minimaal 32u per week
  • Meer dan 70 hele leuke collega’s
  • Goede arbeidsvoorwaarden (o.a. salaris, pensioen, doorgroeimogelijkheden)
  • Laptop
  • Minimaal 5 weken vakantie per jaar
  • Ongelimiteerde toegang tot de pingpong tafel (inclusief ‘rondje-rond-de-tafel’ vrijdagmiddag borrel ;) & competitie )
  • Veel  (sportieve) activiteiten en uitjes, waaronder vrijblijvende deelname aan onze eigen bootcamp

Solliciteren?

Geïnteresseerd in deze vacature? Solliciteer direct via onderstaande button!

Meer weten?

Voor vragen kan je contact opnemen met ons op via hr@ksyos.nl of 0206000060


Nieuwsgierig naar deze rol en werken bij Ksyos? Lees hier het verhaal Annabel Nijo

Eenmaal met de fiets aangekomen op ons kantoor begin ik mijn dag met een kop koffie en de dagelijkse stand-up met alle collega’s van de Servicedesk; een letterlijke stand-up waarin de belangrijke punten van de dag besproken worden. Zo is iedereen op de hoogte en weet wat er vandaag te wachten staat. Dan snel aan de slag want er is altijd genoeg te doen.

Veelzijdig werk

Op de Servicedesk staan we klaar voor iedereen die vragen heeft over onze diensten, zowel per telefoon als per mail. Omdat we bij Ksyos inmiddels met zeven diensten werken, lopen de vragen die je krijgt erg uiteen. Zo leer ik ontzettend veel over het gebruik eHealth in de zorg en alles wat daarbij komt kijken. Dit maakt het werk op de Servicedesk ontzettend veelzijdig. Zo spreek ik met huisartsen, assistentes, patiënten en specialisten over alle mogelijke vraagstukken. Waar nodig kijk ik op afstand met hun mee op de computer om ondersteuning te bieden bij het gebruik van ons platform, het aansluiten van onze apparatuur of het instellen van de benodigde software.

Tevreden klanten

Het geeft mij enorm veel energie om iemand echt te helpen zodat deze met een goed gevoel weer verder kan. Daarnaast vind ik het ontzettend leuk om oplossingsgericht te denken en mee te werken aan het implementeren en optimaliseren van ons nieuwe platform. We worden met de dag een grotere organisatie en het is heel gaaf om te merken dat je daar zelf ook inbreng aan kan geven.

Mijn achtergrond

Hoe ik bij Ksyos terecht ben gekomen? Ik besloot om naast mijn studie Health Sciences – Prevention and Public health op de Servicedesk aan de slag te gaan. De ideale manier om alvast wat ervaring op te doen in het werkveld van de gezondheidszorg. “Beter voorkomen dan genezen”, zeg ik altijd. Ik vind het daarom super om te zien hoe Ksyos de zorg een stuk efficiënter maakt, en zo bijdraagt aan een gezonder Nederland.