Servicedesk medewerker

Solliciteer nu

Servicedesk medewerker

Mensen helpen, dat is wat jij wilt doen! Als Servicedesk medewerker help jij dagelijks zorg-professionals en patiënten die ondersteuning nodig hebben. Jij vertegenwoordigt Ksyos als eerstelijns contactpersoon en draagt bij aan de kwaliteitsbeleving van al onze diensten. Samen maken wij de zorg sneller, beter en bereikbaar. Solliciteer direct als Servicedesk medewerker bij Ksyos!

Fulltime / Parttime · Amsterdam

Jouw werk

Als Servicedeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van onze klanten. Je speelt een belangrijke rol in de klanttevredenheid en zorgt dat onze zorgverleners continu gebruik kunnen maken van onze diensten. Hierbij ligt jouw prioriteit in het tijdig, efficiënt en effectief ondersteunen van onze klanten. Jouw werkzaamheden bestaat uit: 

  • Het registreren en oplossen van algemene hulpvragen die binnenkomen via telefoon & mail;
  • Het doorzetten van complexe vraagstukken aan gespecialiseerde collega's per dienst;
  • Het verbinden van klanten met Ksyos door (naast het correct en compleet afhandelen van hun verzoek) het tonen van empathie en het bieden van een luisterend oor;
  • Aannemen, verwerken en versturen van post(pakketten). 
Door jou voelen onze klanten zich gehoord en zijn zij enthousiast over Ksyos.


Wil jij weten waar jij aan bijdraagt als Servicedesk medewerker bij Ksyos? Bekijk hieronder de video over onze GGZ dienst. 

Jouw team

Ksyos is een dynamische, groeiende organisatie met een focus op innovatie! Met ruim 120 collega's en meer dan 12.000 zorgverleners zien wij dagelijks bijna 2.000 patiënten. Met behulp van moderne technologie en slimme oplossingen werken wij aan de gezondheid van iedereen!

Jij werkt bij de Servicedesk samen met 9 collega’s en jullie Coördinator Servicedesk. Naast hard werken, maken jullie tijd om elkaar te helpen en is er ruimte voor gezelligheid. Jullie stralen daarmee de kernwaarden van Ksyos uit: Eerlijkheid, Doorzetten, Teamplay en Plezier.

Jouw profiel

Je hebt een klantvriendelijke houding en dat is ook te horen aan de telefoon. Jij zorgt er namelijk voor dat iedere klant ophangt met een lach. Jouw missie is het optimaliseren van de klanttevredenheid. Hiervoor ben jij:

  • Gastvrij en oplossingsgericht;
  • Communicatief en administratief sterk;
  • Zowel zelfstandig als in teamverband een toegewijde collega;
  • Stressbestendig en nauwkeurig in jouw werkzaamheden.

Daarnaast is het natuurlijk fijn als jij leergierig bent, want in onze branche is verandering het enige constante. 

    Jouw beloning

    Ksyos is een dynamische, groeiende organisatie die zich richt op het innoveren (& digitaliseren) van de gezondheidszorg. Dankzij onze diensten krijgen patiënten de aandacht en zorg die zij nodig hebben. Jij helpt als Servicedesk medewerker hieraan mee. Naast een hoop voldoening uit jouw werk krijg jij:

    • Een goed salaris tussen €1.900 en €2.600 bruto per maand, afhankelijk van jouw ervaring;
    • Een fulltime dienstverband van 40 uur per week, parttime 32 uur is ook mogelijk;
    • 25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. een fulltime dienstverband) met de optie om extra dagen erbij te kopen;
    • 8% vakantiegeld wat jaarlijks wordt uitbetaald in mei;
    • Pensioenopbouw via Allianz Pensioenkluis waarbij 50% van de premie door Ksyos wordt betaald;
    • Leuk, uitdagend werk met eigen verantwoordelijkheden;
    • De mogelijkheid om hybride te werken in afstemming met de Coördinator Servicedesk;
    • Een thuiswerk-vergoeding van maximaal €25 per maand;
    • Een budget van maximaal €500 om jouw eigen thuiswerkplek arbo-verantwoord in te richten;
    • Een laptop (Windows of Apple) en een telefoon (iPhone);
    • Een opleidingsbudget die je samen met het team deelt;
    • Onbeperkte toegang tot onze Ksyos Academy zodat jij jezelf verder kan ontwikkelen;
    • Veel doorgroeimogelijkheden binnen Ksyos naar bijvoorbeeld Supportmedewerker of Junior Accountmanager;
    • Een reiskostenvergoeding vanaf 15 km woon-werkverkeer;
    • De mogelijkheid gebruik te maken van het Ksyos Fietsplan;
    • Toegewijde, enthousiaste en vooral leuke collega's door de hele organisatie die altijd bereid zijn om je te helpen;
    • Deelname aan gezellige teamuitjes, borrels en Ksyos events!

    Jouw sollicitatie

    Wil je ons team komen versterken als Servicedesk medewerker? Dan horen we graag van je! Stuur jouw cv en motivatie via de onderstaande link. Vertel ons waarom deze functie perfect bij jou past en wat jij wilt bereiken. Na het versturen van jouw gegevens volgt er een:

    1. Telefonische intake van 5 a 10 minuten;
    2. Digitaal 1e gesprek met de Corporate Recruiter en een Coördinator van de Servicedesk;
    3. Digitaal 2e gesprek met twee collega's van de Servicedesk.

    Als laatst stem jij met de Coördinator van de Servicedesk jouw arbeidsvoorwaarden en startdatum af! 

    Heb jij nog vragen? Neem gerust contact met ons op via werkenbij@ksyos.nl