Supportmedewerker

Solliciteer nu

Supportmedewerker

Krijg jij energie door het helpen van anderen? Wil jij écht een maatschappelijke bijdrage leveren met jouw vaardigheden en daarnaast werken aan jouw eigen groei & ontwikkeling? Jij ondersteunt zorgverleners, patiënten en jouw eigen collega's. Je verwerkt aanvragen en zoekt issues tot de bodem uit. Zo fungeer jij als de 2e-lijn support. Dit doe jij samen met een groot, gedreven en vooral gezellig team.

Los jij elke puzzel met een glimlach op? 

Solliciteer dan voor onze functie Supportmedewerker bij Ksyos! 

Part-time · Hybride (thuis en kantoor)





Jij werkt

Als Supportmedewerker draag jij bij aan de innovatie in de gezondheidszorg. Hierdoor krijgen patiënten hun zorg sneller, goedkoper en dichterbij huis. Jouw focus ligt op oplossingsgericht werken, om zo de klanttevredenheid van onze partners te verhogen.

Jouw taken als Supportmedewerker bestaan uit het:

  • Verwerken van aanvragen, wijzigingen en het aanmaken van accounts voor onze zorgverleners;

  • Het uitzoeken en oplossen van licht technische hulpvragen;

  • Monitoren van de continuïteit van onze zorgprocessen;

  • Telefonisch klantcontact rondom onze dienstverlening;

  • Overige vragen en incidenten verhelpen.

De partners waarmee jij contact hebt zijn veelal zorgverleners zoals huisartsen, assistenten en medisch specialisten, maar het komt soms ook voor dat je contact hebt met de patiënt zelf. 

Wil jij weten waar jij aan bijdraagt als Supportmedewerker? Bekijk hieronder de video van de Ksyos Thuis Holter. 

Jouw team

Jij werkt als Supportmedewerker in een groot team: Customer Happiness. We werken hard en blijven onszelf continu verbeteren, maar vinden het ook belangrijk om veel plezier te hebben bij Ksyos! Daarom komen wij graag met elkaar samen op kantoor,  maar de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken is er ook. Hier zoeken we als team met elkaar een goede balans in. Op dit moment is de verdeling tussen kantoor & thuis werken bij ons in een werkweek 60 % (kantoor) / 40 % (thuis). 

Ons team van circa 30 enthousiaste collega's bestaat uit:

  • Medewerkers Servicedesk;

  • Supportmedewerkers;

  • Implementatiespecialisten;

  • 3 coördinatoren, die verdeeld zijn over de bovengenoemde teams;

  • En natuurlijk jullie Teamlead Customer Happiness.

Daarnaast heb jij buiten jouw afdeling ook nauw contact met diverse, interne collega's vanuit de andere afdelingen binnen Ksyos (zoals product, tech & design, sales of onze polikliniek).

De foto's hieronder geven een impressie van ons kantoor in Amsterdam en onze collega's bij Customer Happiness. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten en je bent van harte welkom om een kopje koffie te komen drinken bij ons op kantoor!

Jij bent

Jij bent als Supportmedewerker een belangrijk aanspreekpunt voor onze klanten en daarmee een vertegenwoordiger van Ksyos. Jij herkent je in onze kernwaarden (openheid, gedrevenheid, collegialiteit en plezier) en deze zijn leidend in jouw gedrag en in de samenwerking met jouw collega's en de zorgverleners. Je wilt graag in je dagelijkse werkzaamheden écht iets toevoegen aan de gezondheidszorg dankzij innovatieve oplossingen.

Verder ben jij als Supportmedewerker bij Ksyos:

  • Service -en oplossingsgericht;

  • Proactief en ondernemend;

  • Goed in snel schakelen en in het stellen van prioriteiten;

  • Digitaal vaardig en weet jij je weg te vinden in verschillende systemen;

  • Communicatief zeer vaardig in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk;

  • Werkervaring in de zorg is fijn, maar niet vereist. Wij leren jou graag wat jij moet weten als Supportmedewerker en bieden jou de tools om jezelf op lange termijn bij ons te ontwikkelen.

LET OP: deze functie is een functie in loondienst en geen bijbaan, waardoor wij momenteel helaas niet op zoek zijn naar oproepkrachten.

Jij krijgt

Ksyos is een dynamische, groeiende organisatie die zich richt op het innoveren & verbeteren van de zorg. Dankzij onze diensten krijgen patiënten de aandacht en zorg die zij nodig hebben. En jij krijgt een hoop voldoening uit jouw werk. 

Jij krijgt voor jouw inzet als Supportmedewerker bij Ksyos:

  1. Een goed salaris tussen de € 2.800 en € 3.400 bruto per maand o.b.v. fulltime 40 uur en afhankelijk van jouw kennis en werkervaring;

  2. In eerste instantie een contract van tijdelijke aard van 7 of 12 maanden, waarbij wij streven naar een duurzaam dienstverband;

  3. Een parttime of fulltime dienstverband tussen de 24-40 uur;

  4. Een laptop (Windows) en een telefoon (Apple);

  5. Een vergoeding voor jouw reiskosten;

  6. Wij hechten waarde aan gezondheid en bieden daarom mooie, aanvullende arbeidsvoorwaarden aan zoals een fietsplan en een budget om jouw thuiswerkplek arbovriendelijk in te richten;

  7. Leuke, gezellige collega's die niet kunnen wachten om samen met jou verder te bouwen aan de toekomst van de gezondheidszorg in Nederland!

Wil jij meer weten over de aanvullende arbeidsvoorwaarden? Bekijk nog eens de werken-bij pagina bij het stuk "Wat kun je verwachten".

Solliciteer

Ben jij enthousiast over deze rol van Supportmedewerker en wil jij in een heel gezellig team werken binnen een prachtig bedrijf? Overtuig ons met jouw CV en motivatiebrief waarom deze veelzijdige functie jouw nieuwe baan is! 

Na jouw sollicitatie als Supportmedewerker volgt er:

  1. Een telefonische intake van 15 minuten met onze Corporate Recruiter;

  2. Een 1e gesprek bij ons op kantoor met de Corporate Recruiter en onze Coördinator Support;

  3. Een 2e gesprek bij ons op kantoor met onze Teamlead Customer Happiness en een Supportmedewerker.

Als laatst stem jij met de Corporate Recruiter jouw startdatum af! Heb jij nog vragen? Neem gerust contact met ons via werkenbij@ksyos.nl of 020 600 0060 (kies voor optie 1 in het keuzemenu). Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten en samen te werken aan een gezonder Nederland!

Wij hechten waarde aan een persoonlijke aanpak in ons sollicitatieproces. Hoewel wij acquisitie op basis van deze vacature begrijpen, wordt dit daarom niet gewaardeerd.