Supportmedewerker Slaap

Solliciteer nu

Supportmedewerker Slaap

Bij Ksyos werken we elke dag aan de gezondheid van iedereen. Wil jij ook bijdragen aan een slimmere gezondheidszorg? We barsten van de ideeën, ambities en dromen om onze organisatie verder te ontwikkelen. Heb jij affiniteit met klantenservice en het optimaliseren van interne processen? Dan is deze functie wellicht wat voor jou!

Full-time / Part-time · Amstelveen

Wie zijn wij?

Wij zijn Ksyos. Met 4.500 medisch specialisten en paramedici en 7.500 huisartsen is Ksyos de grootste zorginstelling van Nederland. Samen zien we zo’n 1.500 patiënten per dag. Dicht bij huis, zonder wachttijd en voor een eerlijke prijs. Van cardiologie en dermatologie tot oogheelkunde, slaap en GGZ: Ksyos maakt de zorg slimmer, beter en menselijker.

Wat ga je doen?

Ksyos ondersteunt o.a. de huisarts en specialist in de diagnose en behandeling van patiënten met slaapapneu. Als supportmedewerker Slaap ben je verantwoordelijk voor het contact met zorgverleners of patiënten die vragen hebben over het gebruik van ons platform. Je helpt onder andere huisartspraktijken om zorgeloos van onze dienst gebruik te kunnen maken en belt daarnaast met patiënten die gebruikmaken van onze slaapapparatuur en daar hulp bij nodig hebben. Met jouw kritische blik evalueer je onze dienst en denk je samen met het team na over verbeteringen die de tevredenheid verder vergroten.

Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:

  • Het te woord staan van zorgverleners en patiënten bij vragen over onze dienst.
  • Ondersteuning van onze accountmanagers bij verschillende taken.
  • Het maken van protocollen voor processen gericht op support.
  • Het verzorgen van maandelijkse call analyses.
  • Het verbeteren van onze supportafhandeling.


Wie ben jij?

Je bent enthousiast, ambitieus en oplossingsgericht ingesteld. Je vindt het leuk om te werken aan de gezondheid van iedereen. Daarnaast vind je het leuk om samen met je team van jonge collega's elke dag de zorg een beetje beter te maken. In het ideale geval:

  • heb je minimaal MBO-4 werk- en denkniveau;
  • heb je aantoonbare affiniteit met klantenservice;
  • heb je bij voorkeur minimaal één jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen een medische werkomgeving;
  • ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • ben je communicatief ijzersterk, representatief en bezit je de gunfactor.
  • ben je zelfstandig en een teamplayer tegelijkertijd;
  • heb je affiniteit met eHealth, zorg en innovatie.


Wat kan je verwachten?

Ksyos is een snelgroeiende, innovatieve organisatie met enthousiaste en jonge mensen. We werken samen aan een betere gezondheid en delen ambitie en ervaring in een plezierige en betrokken werkomgeving. Je werkt samen met je collega’s van Services, Design & Technology.

Wij bieden je:

  • Een salaris tussen de €1900 en €2650 per maand
  • Meer dan 100 hele leuke collega’s
  • Goede arbeidsvoorwaarden (o.a. salaris, pensioenregeling, doorgroeimogelijkheden)
  • Een afwisselende baan en veel (werk)plezier
  • Regelmatig leuke (bedrijfs)activiteiten en uitjes (nu ook digitaal)
  • Budget voor een fijne (thuis)werkplek
  • Een thuiswerkvergoeding voor het hybride werken
  • Ondanks het thuiswerken tijd en aandacht voor social meet-ups met collega's

Wij lopen voorop als het gaat om hybride werken. In coronatijd werken wij uiteraard zoveel mogelijk vanuit huis, maar ook als corona voorbij is zal hybride werken bij ons de standaard zijn. Je werkt dus niet dagelijks van negen tot vijf op een kantoor. Wij streven ernaar om de inwerkperiode wel gedeeltelijk fysiek te laten plaatsvinden. Hierbij houden wij uiteraard rekening met de maatregelen van het kabinet.

Solliciteren?

Geïnteresseerd in deze vacature? Solliciteer direct via onderstaande button

Meer weten?

Voor vragen kan je contact opnemen via hr@ksyos.nl of 020-6000060.