Sales Supportmedewerker

Solliciteer nu

Sales Supportmedewerker

Krijg jij energie van het administratief en telefonisch ondersteunen van onze zorgverleners? Wil jij écht een maatschappelijke bijdrage leveren met jouw ervaring én werken aan jouw eigen groei & ontwikkeling? Naast het versturen van contracten aan zorgverleners check jij proactief of alles goed gaat en lost eventuele problemen op. Jij ziet kansen om onze Customer Experience nog verder te verbeteren en pakt dit graag op met ons gedreven team binnen Customer Happiness.

Klinkt dit als de vacature voor jou? Solliciteer dan direct als Sales Supportmedewerker bij Ksyos

Samen houden wij gezondheid toegankelijk voor iedereen.

Full-time / Part-time · Hybride (thuis en kantoor)





Jij werkt

Als Sales Supportmedewerker ligt jouw focus op customer success; het optimaliseren van de klanttevredenheid. Jouw klanten zijn onze zorgverleners, voornamelijk huisartsen en hun assistenten. Jij hebt de verantwoordelijkheid om tijdig en accuraat contact te zoeken en waar nodig te schakelen met jouw collega's voor het oplossen van problemen of het benutten van kansen.

Jouw werkzaamheden als Sales Supportmedewerker bestaan uit:

  • Administratieve taken zoals het verwerken van aanvragen en wijzigingen, het systeem op orde houden en het aanmaken van accounts voor zorgverleners;

  • Relatiebeheer waarbij jij o.a. contracten verstuurt aan zorgverleners, proactief opvraagt waar je de zorgverlener mee kan helpen en incidenten z.s.m. afhandelt;

  • Informatievoorziening zodat zorgverleners optimaal gebruik kunnen maken van hun account en op de hoogte zijn van alle mogelijkheden van Ksyos;

  • Samenwerken met jouw team en daarbuiten waarbij jullie samen terugkerende incidenten aanpakken, problemen voorkomen en verbeteringen doorvoeren.

Jouw mening doet ertoe! Jij hebt met jouw team het doel om een optimale klantervaring te realiseren dus jouw ideeën voor het verhogen van positieve reviews zijn meer dan welkom.

Wil jij weten waar jij aan bijdraagt als Sales Supportmedewerker? Bekijk hieronder de video van de Ksyos Thuis Holter. 

Ksyos & jouw team

Bij Ksyos geloven we dat toegankelijke en hoogwaardige zorg relevant is voor iedereen in Nederland! Met nieuwe technologie en slimme zorg dichtbij huis veranderen we met zo'n 150 collega's de manier waarop zorgverleners samenwerken, diagnoses stellen en behandelingen bieden aan patiënten. 

Jij werkt als Sales Supportmedewerker in een groot team: Customer Happiness. Ons team van circa 30 enthousiaste collega's bestaat momenteel uit:

  • Medewerkers Servicedesk;

  • Supportmedewerkers;

  • Implementatiespecialisten;

  • De coördinator Servicedesk en de coördinator Support;

  • En natuurlijk jullie Teamlead Customer Happiness.

We werken hard en blijven onszelf continu verbeteren, maar vinden het ook belangrijk om veel plezier te hebben bij Ksyos! Daarom komen wij graag met elkaar samen op kantoor. De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken is er ook, hier zoeken wij als team met elkaar een goede balans in. Wij verdelen dit met minimaal 60% op kantoor en 40% thuis op basis van je werkuren. Daarnaast heb jij buiten jouw afdeling ook nauw contact met diverse, interne collega's vanuit de andere afdelingen binnen Ksyos (zoals product, tech & design, sales of onze polikliniek).

Ben jij benieuwd met wie en waar je komt te werken als Sales Supportmedewerker? De foto's hieronder geven een eerste indruk van onze mensen en ons kantoor.

Jij bent

Als Sales Supportmedewerker draag jij bij aan de innovatie in de gezondheidszorg. Hierdoor krijgen patiënten hun zorg sneller, goedkoper en dichterbij huis. En jij haalt hierdoor een hoop voldoening uit jouw werk. Met een flinke dosis energie ga jij, samen met jouw team, bijdragen aan het customer success van Ksyos!

Jij hebt als Sales Supportmedewerker:

  • Ervaring in een soortgelijke functie binnen de klantenservice, servicedesk, customer success of sales binnendienst.

  • Een behulpzame houding richting klanten en collega's, waar je continu prioriteiten stelt in werkzaamheden die daaruit voortkomen;

  • Je bent communicatief vaardig, proactief en oplossingsgericht, met aandacht voor een goede relatie;

  • Sterke administratieve skills waarbij je je weg weet te vinden in verschillende systemen en snel tussen deze systemen weet te schakelen;

  • Analytisch denkvermogen waarbij je potentiële incidenten, maar ook unieke kansen herkent en hierop inspeelt.

Werkervaring in de zorg is fijn, maar niet vereist. Wij leren jou graag wat jij moet weten om je werk goed uit te voeren en geven jou de tools om jezelf verder te ontwikkelen.

Jij krijgt

Ksyos is een dynamische, groeiende organisatie. Binnen Ksyos kun je écht impact maken, jouw mening wordt gehoord. Ook word je uitgedaagd om beter te worden en continu de juiste keuzes te maken, op het juiste moment. Verandering is de enige constante factor bij Ksyos en hierdoor ontwikkel je snel. Daarnaast zijn er toegewijde, gedreven collega's door de hele organisatie die altijd bereid zijn om te helpen.

Jij krijgt voor jouw inzet als Sales Supportmedewerker bij Ksyos:

  • Een bruto maandsalaris tussen € 2.800 en € 3.400 o.b.v. fulltime 40 uur en afhankelijk van jouw kennis en werkervaring;

  • In eerste instantie een tijdelijk contract van 7 of 12 maanden, waarbij wij streven naar een duurzaam dienstverband;

  • De mogelijkheid voor een fulltime of parttime dienstverband van 40, 32, 28 of 24 uur per week;

  • Altijd een reiskostenvergoeding voor het reizen naar kantoor;

  • Een laptop (Windows) en een telefoon (Apple);

  • Mooie aanvullende arbeidsvoorwaarden, waar je meer over kan lezen op de werken-bij pagina bij het stuk "Wat kun je verwachten".

*De voorwaarden van de arbeidsovereenkomst zijn onderhevig aan het Ksyos beleid en richtlijnen.

Solliciteer

Ben jij enthousiast over deze rol en wil jij in een heel gezellig team werken binnen een prachtig bedrijf? Overtuig ons met jouw cv en motivatiebrief waarom deze veelzijdige functie jouw nieuwe baan is! 

Solliciteer als Sales Supportmedewerker en vertel ons meer tijdens: 

  1. Een telefonische intake met onze Corporate Recruiter;

  2. Een 1e gesprek met de Corporate Recruiter en de Coördinator Support;

  3. Een 2e gesprek met de Teamlead Customer Happiness en een Supportmedewerker.

Als laatst stem jij met de Corporate Recruiter jouw startdatum af! Heb jij nog vragen? Neem gerust contact met ons via werkenbij@ksyos.nl of 020 600 0060 (kies voor optie 1 in het keuzemenu). Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten en samen te werken aan een gezonder Nederland!

Wij hechten waarde aan een persoonlijke aanpak in ons sollicitatieproces. Hoewel wij acquisitie op basis van deze vacature begrijpen, wordt dit daarom niet gewaardeerd.